05och06-nytagen bild på dig och 15 intressant fakta om mig


*Jag bröt troligen brytit tån igår,eller stukat den
*Jag fick jullov igår!(L) bajs att typ den bästa läraren ska sluta!
*Jag har världens bästa klasskompisar!
*Jag är skittrött!
*Jag dansade solo i tisdags på skolan
*Jag älskar mat!
*Jag var på kanals julfest igår och då drog jag igång gräsklipparen och vinkade till grannarna.
*Idag ska jag vara med en jättesaknad person!
*Blir rädd för folk som är arga men själv kan jag också bli arg.
*Jag somnar typ direkt jag har lagt mig.
*Jag skrattar väldigt ofta,fast det vet nog alla redan
*Jag är sjukt envis
*Mina favoritämnen är bild och idrott
*Jag ska gå en danslinje,vet dock inte var?
*jag hatar hårdrock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0