09-min musiksmak

alla brukar säga att min musiksmak är ganska så konstig. Det kan jag väl hålla med om den är inte som alla andras.
Men det var faktiskt förra julen jag började lyssna på sådan musik. Emelie frågade om vi inte kunde ha God only knows-The beach boys på våran skiva och jag bara varför inte för den hade bjällror i bakrunden och så. Efter det började jag bli mer och mer intresserad av dom och ja så blev min konstiga musiksmak till. Sedan blev det så att jag lyssnade på Emelie's spotify lista väldigt mycket eftersom jag inte orkade angagera mig i min egna lista och därför började jag då gilla hennes låtar förutom en del då da. Och hon älskar ju film så dom flesta på hennes lista kommer ju från gamla kärleksfilmer och fina kärlekslåtar. Så jag tycker hennes spotify-lista är så fin!

Emelies spotify-lista

Min spotify-lista

hoppas ni fattar något av allt babbel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0