USA-resa

Jaha,då har vi haft nationella idag i tre hela timmar men dom behövdes kan jag säga. Annars har vi haft bad och efter det en lektion då jag och Stina räserskrev på våran forskning om skelleftesjukan. USA resan skulle ha varit inne idag men eftersom jag varit sjuk så får jag den uppskjuten några dagar. Det kändes faktiskt otroligt skönt. Imorgon beger jag mig mot Piteå. Tror att jag ska försöka ta med mig kameran för jag har inte fotat på en evighet,min kamera borde känna sig ensam. Vi får se vad som händer imorgon man kanske kommer på helt plötsligt att man ska göra något annat men förmodligen blir det inte så. Ska fortsätta skriva lite USA-resan innan jag ska gå och sova.
den 5 och 6 april ska vi på dansväxthuset ha lektioner med Norrdans,kan säga redan nu det kommer bli spårat svårt men otroligt roligt också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0